SmartNews

головні новини Червонограда, Сокаля та регіону
Як подати показник багатотарифного електролічильника

“ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО” інформує про те, як подати показник багатотарифного приладу обліку електроенергії (“нічний” тариф).

Ви це можете зробити з допомогою будь-якого дистанційного сервісу:
🔸 веб-чат на сайті www.loe.lviv.ua
🔸 “Персональний кабінет”
🔸 Viber, Telegram та Facebook-messenger
🔸 електронна пошта pokaz@loe.lviv.ua
🔸 SMS-повідомленням на короткий номер 5068

✅ ПОДАТИ ПОКАЗНИК ЧЕРЕЗ ВЕБ-ЧАТ НА САЙТІ “ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО” www.loe.lviv.ua

Аби скористатись сервісом потрібно клікнути на відповідний банер вверху стартової сторінки сайту «Львівобленерго» www.loe.lviv.ua, ввести свій десятизначний код (особовий рахунок) та обрати пункт «Подати показник лічильника».

Вкажіть показники приладу обліку у відповідні віконечка і натисніть «Зберегти покази».

✅ ПОДАТИ ПОКАЗНИК ЧЕРЕЗ ОНЛАЙН-СЕРВІС «ПЕРСОНАЛЬНИЙ КАБІНЕТ»

«Персональний кабінет» працює за адресою: https://info.loe.lviv.ua/

Спершу зареєструйтесь у сервісі, а далі для подачі показників потрібно після авторизації споживача натиснути кнопку «Детальніше» (біля «Оплатити»). Ви перейдете на сторінку «Загальна інформація про споживача», де зверху знаходяться активні посилання на закладки. «Внести покази» — перша закладка з лівого краю.

Внесіть показники лічильника у відповідні віконечка і натисніть «Зберегти покази».

✅ ПОДАТИ ПОКАЗНИК ЧЕРЕЗ ЧАТ-БОТ «ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО» У VIBER ТА TELEGRAM ТА FACEBOOK-MESSENGER

🔹 TELEGRAM — зайдіть у месенджер сервісу і в пошуковій стрічці напишіть «Львівобленерго», а потім додайте свій особовий рахунок.

Для підтвердження реєстрації разом із особовим рахунком (десять цифр) потрібно вказати на Ваш вибір додаткову інформацію: номер електролічильника, прізвище споживача або електронну адресу, зареєстровану у Персональному кабінеті.

🔹 VIBER — зайдіть у меню сервісу Viber і відскануйте QR-код на сайті «Львівобленерго». Далі виконайте такі ж кроки, як і в сервісі Telegram.

🔹 FACEBOOK-MESSENGER — відскануйте QR-код на сайті «Львівобленерго» і додайте свій особовий рахунок. Для підтвердження реєстрації разом із особовим рахунком (десять цифр) потрібно вказати номер Вашого електролічильника.

QR-коди сервісів за посиланням: http://loe.lviv.ua/ua/pokaznyky

Після реєстрації у чат-боті «Львівобленерго» у Telegram, Viber або Facebook-messenger Ви зможете подавати показник електролічильника за кілька секунд.

Адже достатньо натиснути кнопку «Мої особові рахунки», обрати зареєстрований особовий рахунок і натиснути кнопку «Надати показ лічильника».

Потім введіть показники лічильника у форматі:
🔸 «ПоказникДень{пробіл}ПоказникНіч» для двохзонних лічильників — приклад: 2142 1123
🔸 «ПоказникПівпік{пробіл}ПоказникНіч{пробіл}ПоказникПік»: для двохзонних лічильників — приклад: 2142 1123 1115

✅ ПОДАТИ ПОКАЗНИК НА ЕЛЕКТРОННУ ПОШТУ pokaz@loe.lviv.ua

Надішліть електронний лист на адресу pokaz@loe.lviv.ua, чітко дотримуючись інструкції.

🔹Двохзонні лічильники:
У листі потрібно вказати три значення у форматі «Код{пробіл}ПоказникДень{пробіл}ПоказникНіч»:

1) код (особовий рахунок) – це десятизначний код абонента.
2) показник_День – це показник денної зони приладу обліку на дату відправлення листа;
3) показник_Ніч – показник нічної зони приладу обліку на дату відправлення листа.

❗Важливо! Всі значення розділяються пробілами. Це потрібно для того, щоб система коректно прийняла надану Вами інформацію. У відповідь Ви отримаєте лист із підтвердженням подачі показника. Якщо Ви допустили помилку, система автоматично сповістить Вас про це.

Приклад повідомлення для двохзонного приладу обліку:
0000011111 2142 1123
(0000011111 – це десятизначний код, 2142 – показник День, 1123 – показник Ніч).

🔹Трьохзонні лічильники:
У листі потрібно вказати чотири значення у форматі
«Код{пробіл}ПоказникПівпік{пробіл}ПоказникНіч{пробіл}ПоказникПік»:

1) код (особовий рахунок) – це десятизначний код абонента;
2) показник_Півпік – показник півпікової зони приладу обліку на дату відправлення листа;
3) показник_Ніч – показник нічної зони приладу обліку на дату відправлення листа;
4) показник_Пік – показник пікової зони приладу обліку на дату відправлення листа.

Приклад повідомлення для тризонного приладу обліку:
0000011111 2142 1123 1115
(0000011111 – це десятизначний код, 2142 – показник Півпік, 1123 – показник Ніч, 1115 – показник Пік).

✅ SMS-ПОВІДОМЛЕННЯ НА КОРОТКИЙ НОМЕР 5068

🔹Двохзонні лічильники:
Аби подати показник багатотарифного лічильника на номер 5068 у SMS-повідомленні потрібно вказати три значення у форматі «Код{пробіл}ПоказникДень{пробіл}ПоказникНіч»:

1) код (особовий рахунок) – це десятизначний код абонента.
2) показник_День – це показник денної зони приладу обліку на дату відправлення SMS-повідомлення;
3) показник_Ніч – показник нічної зони приладу обліку на дату відправлення SMS-повідомлення.

❗Важливо! Всі значення розділяються пробілами. Це потрібно для того, щоб система коректно прийняла надану Вами інформацію. У відповідь Ви отримаєте лист із підтвердженням подачі показника. Якщо Ви допустили помилку, система автоматично сповістить Вас про це.

Приклад повідомлення для двохзонного приладу обліку:
0000011111 2142 1123
(0000011111 – це десятизначний код, 2142 – показник День, 1123 – показник Ніч).

🔹Трьохзонні лічильники:
У SMS-повідомленні потрібно вказати чотири значення у форматі «Код{пробіл}ПоказникПівпік{пробіл}ПоказникНіч{пробіл}ПоказникПік»:

1)код (особовий рахунок) – це десятизначний код абонента;
2) показник_Півпік – показник півпікової зони приладу обліку на датувідправлення SMS-повідомлення;
3) показник_Ніч – показник нічної зони приладу обліку на дату відправлення SMS-повідомлення;
4) показник_Пік – показник пікової зони приладу обліку на дату відправлення SMS-повідомлення.

Приклад повідомлення для тризонного приладу обліку:
0000011111 2142 1123 1115
(0000011111 – це десятизначний код, 2142 – показник Півпік, 1123 – показник Ніч, 1115 – показник Пік).

❗УВАГА! Стандартна вартість відправки SMS на короткий номер для абонентів ПрАТ «Київстар» становить 1,00 грн; ТОВ «Лайфселл» (lifecell) — 1,00 грн; ПрАТ «МТС Україна» (ТМ «VODAFONE») — 1,00 грн. Тариф у гривнях з урахуванням ПДВ та збору до пенсійного фонду. Сервіс тільки для повнолітніх абонентів усіх національних GSM операторів України.

💡ЯК ДІЗНАТИСЬ ОСОБОВИЙ РАХУНОК (ДЕСЯТИЗНАЧНИЙ КОД)?

Десятизначний код який можна дізнатись з квитанції про оплату, яку Ви отримуєте в пунктах прийому платежів або при онлайн оплаті, а також в кол-центрі ПрАТ “Львівобленерго” — 0 800 30 15 68 (цілодобово, безкоштовно).

❗ВАЖЛИВО! Подати показник багатотарифного лічильника у кол-центрі «Львівобленерго» можна лише після з’єднання з оператором. Звертаємо Вашу увагу, що кол-центр ПрАТ «Львівобленерго» обслуговує споживачів насамперед з питань відключень в електромережах, тож радимо скористатись іншими дистанційними способами подачі показників.

📍 КОЛИ ПОДАВАТИ ПОКАЗНИКИ?

Показники спожитої електроенергії побутовим клієнтам слід повідомляти щомісяця у період, що починається за два календарні дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на третій календарний день наступного місяця.

Дані про споживання електроенергії за травень необхідно повідомити з 30 травня до 3 червня включно.

Сервіси подачі показників працюють цілодобово і без вихідних.

Написати коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов’язкові поля позначені *.