SmartNews

головні новини Червонограда, Сокаля та регіону
Що робити, якщо не встигли подати показник електролічильника або подали помилкову цифру

Часто до ПрАТ «Львівобленерго» звертаються із такими запитаннями, тож компанія дає відповідь: подати заявку на коригування неправильного показника можна дистанційно з допомогою сервісів “Львівобленерго” у Viber та Telegram.

Що могло трапитись?

Пподали помилковий показник; вчасно не подали показник і рахунок виставили на основі визначеного середньодобового обсягу споживання.

Як подати заявку на коригування неправильного показника?

1. Якщо Ви вже зареєстровані у чат-ботах компанії, оберіть свій особовий рахунок. Якщо ні, то за цим посиланням Ви можете дізнатись як це зробити – https://loe.lviv.ua/ua/viber_telegram.

2. Бот у відповідь надішле Вашу адресу та останнє збережене значення показника електроенергії. Нижче Ви побачите перелік функцій бота, тут оберіть кнопку «Неправильний показник».

3. Дайте відповідь на запитання чи дійсно ви готові розпочати оформлення заявки, обравши кнопку «Так» або «Ні».

4. Вибравши кнопку «Так», виконайте усі дії, що прописані в останньому повідомленні – напишіть заяву та надішліть фото свого лічильника з показником.

5. Натисніть кнопку «Оформити заявку» та чекайте подальших сповіщень.

Окрім цього, Ви можете подати відповідну заяву в центрі обслуговування клієнтів, попередньо здійснивши запис на візит у ПрАТ «Львівобленерго» тут https://loe.lviv.ua/ua/preliminary_entry

Написати коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов’язкові поля позначені *.