SmartNews

головні новини Червонограда, Сокаля та регіону
«Львівобленерго» з вересня прийматиме показники електролічильників лише через автоматичні сервіси

Починаючи з 29 вересня 2021 року оператори кол-центру «Львівобленерго» не прийматимуть показників електроенергії. Про ці та інші нововведення у роботі з клієнтами розповіли представники ПрАТ «Львівобленерго» під час пресконференції напередодні.

«В період подачі показників клієнтам важко додзвонитися в кол-центр та повідомити дані свого лічильника. А ще більша проблема, коли під час подачі показників люди, у яких створилась аварійна ситуація чи зникла електрична енергія, не можуть додзвонитися до працівників нашого кол-центру. Саме тому з 29 вересня оператори кол-центру не прийматимуть показники. Для подачі показників у «Львівобленерго» вже діє значна кількість різних дистанційних сервісів», — зазначив заступник директора з комерційного обліку ПрАТ «Львівобленерго» Юрій Кошла.  

Дистанційно подати показник електролічильника можна у таких сервісах:

  • Вебчат на сайті «Львівобленерго»: loe.lviv.ua.
  • Чат-боти у Viber та Telegram.
  • «Персональний кабінет».
  • Електронна пошта pokaz@loe.lviv.ua.
  • SMS-повідомлення на короткий номер 5068.
  • зателефонувати на номер 295-85-13 без з’єднання з оператором.
  • голосовий набір — продиктувати свій показник без з’єднання з оператором.

Детальніше — на сайті «Львівобленерго»: loe.lviv.ua

Зателефонувавши за номерами кол-центру 067-333-15-68, 050-460-15-68, 093-170-15-68, (032) 290-75-68 (згідно з тарифами оператора зв’язку), 5068 (дзвінок платний), споживачі зможуть подати показник лише в автоматичному режимі, без з’єднання з працівником компанії. 

Для старших, соціально незахищених клієнтів, які подають показники з допомогою стаціонарного телефону, оператори кол-центру здійснюватимуть спеціальний обдзвін. 

Важливо, що безплатний номер кол-центру 0-800-30-15-68 діє лише для важливих та екстрених повідомлень, зокрема з приводу аварійних ситуацій. Також надалі планують залучити працівників районних підрозділів для отримання та обробку інформації про аварії від споживачів.

Окрім цього, можливість повідомити про відключення електроенергії незабаром з’явиться у чат-ботах «Львівобленерго» у Viber та Telegram, де вже зараз можна подавати показники, отримувати повідомлення про аварійні та планові роботи, переглянути нарахування, а також дистанційно замовити послуги: коригування неправильного показника, зміну власника рахунку, встановлення зонного лічильника та заміну неробочого лічильника.

«Якщо ви не змогли розібратись як працює наш сервіс, чи не змогли зареєструватись або подати якийсь з документів, для таких випадків у нас працює технічна підтримка з 9:00 до 21:00 кожного дня без вихідних за телефоном (032) 239-22-37. Якщо оператор технічної підтримки у цей момент зайнятий, Ваш дзвінок буде переадресований в колцентр, де оператор зафіксує Ваше звернення і передасть до працівників технічної підтримки», — зазначила директор з інформаційних технологій ПрАТ «Львівобленерго» Людмила Польова.

Написати коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов’язкові поля позначені *.