SmartNews

головні новини Червонограда, Сокаля та регіону
У Центрі ПМСД м.Червонограда створені чергування по телефону в нічний час

Для зниження емоційної напруги в населення, зниження навантаження на ЕМД, для покращення логістики потоків пацієнтів у нашому Центрі ПМСД м. Червонограда створені чергування по телефону в нічний час.

Телефон з реєстратури передається лікарю для обслуговування дзвінків в нічний час. Тобто, лікар фізично знаходиться вдома, але може надати консультацію телефоном: як збити температуру, що робити, коли піднявся тиск, що приймати при болях в животі, тощо. І пацієнти, які ще не обрали лікаря теж мають змогу проконсультуватися телефоном. Важливо, щоб люди розуміли, що вони не залишились один на один зі своїми проблемами!

“Як показує трьохденний досвід, це питання було на часі – вночі зазвичай загострюється усі проблеми зі здоров’ям, на які ми в день не звертали уваги. Пацієнти мають номери телефонів лікарів і медсестер, але в нічний час їм, зазвичай, не зручно тривожити лікаря чи медсестру. Та й медичним працівникам, зрештою, потрібен повноцінний відпочинок. Тому черговий лікар з телефоном – це дуже добрий варіант комунікації з розтривоженими пацієнтами,” – зазначили в Центрі первинної медико-санітарної допомоги м. Червоноград.

Написати коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов’язкові поля позначені *.